Martine

• 07.10.2016, 13:08

18.07.2015, 20:34

- Last day in Gdansk -

Da var Gdansk straks over for denne gang, vi kom på mandag så har nesten vært her en uke nå og vi har fått gjort og sett alt man kan gjøre her tror jeg. Dagene har gått i ett kjør, så nå skal det bli deilig å komme hjem igjen. Her har dere noen siste snapshots fra turen vår, kanskje det kommer en liten film senere også om jeg får iMovie til å fungere.

Hvordan er deres sommer?

EUROPAS LENGSTE TREPIR

• 07.10.2016, 13:07

17.07.2015, 11:08

- Sopot Pier -

I går var vi i fine Sopot og sjekket ut Europas lengste trepir, for en utrolig fin plass og for en sinnsykt fint strand det var der. Hittil har jeg likt Gdansk og Sopot veldig godt, når vi bestilte turen hadde vi ingen forventninger til noe, men alt har bare vært kjempe fint :) I dag er vi klare for å sjekke ut dyreparken i Oliwa og litt shopping igjen.

HAVING A GREAT TIME IN GDANSK

• 07.10.2016, 13:04

15.07.2015, 19:38

· OBS - bilderas ·

Endelig skal dere få se noen bilder fra Gdansk så langt, i går gikk vi mye rundt her i gamle byen, leide oss sykler og jeg fikset neglene hos Jacques Andre Hair & Spa. Tror jeg betalte rundt 300kr for akryl negler. Vi tok også en båt ut til Westerplatte. I dag tok vi toget tidlig inn til Sopot og så videre til et kjøpesenter i Gdynia - innlegg om det kommer senere, nå skal vi straks ut å spise litt middag. Ha en fin kveld alle ♥

PURO HOTEL GDANSK

• 07.10.2016, 13:01

13.07.2015, 15:56

·  Puro Hotel Gdansk ·

Da var vi fremme i Gdansk og på dette utrolig tøffe hotellet! Det er veldig sjeldent bildene på nettet stemmer med hvordan hotellet egentlig ser ut, men dette har overgått all forventning. Bortsett fra at vi måtte vente et par timer på å kunne sjekke inn fordi flyet gikk så tidlig, så er alt helt supert. Nå skal vi bare slappet av litt før vi fyker avgårde på et kjøpesenter for å kikke litt. Forresten, sjekk ut disse bildene under.. Nede i 1etg på hotellet er det ipader rundt om kring og vi har nettbrett på rommet som vi kan styre alt av lys,  luft og mye mer, kjempe gøy!