Martine

Ellefsen

THIS VIEW

• 09.10.2016, 13:14

Sjekk denne utsikten! Etter flere timer i bil fant vi Mallorca's svar på Trollstigen og på toppen viste denne utsikten seg. Det er så fint når hav og himmel går sammen og det er absolutt ingenting annet å se uansett hvor langt man ser. Nå planlegger jeg neste uke som allerede er fullbooket med jobb på sykehjemmet, hjemmetjenesten og Forever. Skal også få lagt inn noen velvære kvelder i September, så hyl ut om du vil at jeg skal komme til deg å vise frem produkter og muligheten i Forever.

Nå skal vi straks ut å få badet litt og solt oss, må virkelig nyte de siste dagene vi har her for vi drar nemlig hjem igjen på lørdag formiddag. Vi stod faktisk ikke opp før 11.30 i dag, pleier aldri å sove så lenge men det er godt en gang i blant. Ønsker dere en super dag ♥

BEACH HAIR

• 09.10.2016, 13:11

God morgen, nå er denne jenta klar for enda en ny dag her på Mallorca. I dag er planen at vi tar bilen å kjører til Mallorcas "trollstige" som jeg kaller det. Daniel googlet mye i går kveld og da fant vi denne sikk sakk veien et stykke unna som ender opp på den fantastisk fine plasse av en strand. Åå - jeg gleder meg. Nå skal vi først hive i oss litt hotell frokost før vi drar avgårde.

Ha en super onsdag ♥

UNICORN

• 09.10.2016, 13:11

Haha, hva gjør man ikke for et instagram bilde sier bare jeg.. Huff, rett før vi dro på ferie var jeg en tur hos frisøren for å lysne håret litt og som vanlig går skravla i ett sett med frisør damene på Hildes Salong, vi snakket om alt fra eBay ting og til disse her bade dyrene.. Mens jeg satt hos frisøren drev jeg å googlet etter noen steder som kunne ha enten en svane eller denna enhjørningen, vi skulle jo dra dagen etter så ble rimelig stressa, men Teknikmagasinet hadde en haug og til den rimelige prisen i forhold til eBay.. Ja, det tok meg kanskje 40 minutter å blåse opp den her på stranda i stad, men som jeg koste meg. Fløyt rundt på vannet i timesvis, haha! Jeg må bare le av meg selv.. Det er liksom ikke en liten enhjørning heller, den veier 2kg og blir rett over 2 meter lang.

A SECRET SPOT

• 09.10.2016, 13:08

Aa - hvor skal jeg starte? Dagen har vært så utrolig bra, jeg er utrolig glad vi har leid oss bil hele ukens mens vi skal være her, man får sett så mye mer enn hva man gjør med guidet turer osv. Så i dag startet jeg dagen med et par timer nede på Alcudia Beach, etter min mening er ikke den stranden noe å skryte av, så Daniel og jeg tok bilen og dro mot Kapp Formentor, en helt fantastisk plass der det skjuler seg mange flotte badesteder. Vi endte opp på en plass som het Cala Figuera, hit skal vi definitivt tilbake ♥ Håper dere har det supert hjemme i Norge, vi koser oss i hvert fall masse her!

FIRST DAY IN MALLORCA

• 09.10.2016, 13:04

ALCUDIA, MALLORCA

Førte dagen i Mallorca startet med øs pøs regnvær, mørke skyer og to trøtte kropper, hehe. Daniel og jeg ble ikke veldig imponert da vi våknet og det øs regnet.. Det ga seg litt utover og derfor tok vi bilen inn til Palma for å kikke der litt. På vei tilbake til Alcudia kom tidenes regnvær, torden og lyn, det ga seg heldigvis utover dagen og i kveld har det vært kjempe behagelig her. Krysser fingrene for masse sol og bading i morgen. Jeg må jo innvie verdens kuleste badedyr - enhjørningen, haha!

Forresten, Mallorca tips taes i mot med stor takk. Vi vet lite om øya her og blir derfor kjempe happy for tips og forslag til hva man kan finne på her. Jeg er også åpen for forslag til hva jeg kan blogge om når vi kommer hjem fra ferie, så kjør på med forslag