Martine

Ellefsen

THIS VIEW

• 09.10.2016, 13:14

Sjekk denne utsikten! Etter flere timer i bil fant vi Mallorca's svar p Trollstigen og p toppen viste denne utsikten seg. Det er s fint nr hav og himmel gr sammen og det er absolutt ingenting annet se uansett hvor langt man ser. N planlegger jeg neste uke som allerede er fullbooket med jobb p sykehjemmet, hjemmetjenesten og Forever. Skal ogs f lagt inn noen velvre kvelder i September, s hyl ut om du vil at jeg skal komme til deg vise frem produkter og muligheten i Forever.

N skal vi straks ut f badet litt og solt oss, m virkelig nyte de siste dagene vi har her for vi drar nemlig hjem igjen p lrdag formiddag. Vi stod faktisk ikke opp fr 11.30 i dag, pleier aldri sove s lenge men det er godt en gang i blant. nsker dere en super dag ♥

BEACH HAIR

• 09.10.2016, 13:11

God morgen, n er denne jenta klar for enda en ny dag her p Mallorca. I dag er planen at vi tar bilen kjrer til Mallorcas "trollstige" som jeg kaller det. Daniel googlet mye i gr kveld og da fant vi denne sikk sakk veien et stykke unna som ender opp p den fantastisk fine plasse av en strand. - jeg gleder meg. N skal vi frst hive i oss litt hotell frokost fr vi drar avgrde.

Ha en super onsdag ♥

UNICORN

• 09.10.2016, 13:11

Haha, hva gjr man ikke for et instagram bilde sier bare jeg.. Huff, rett fr vi dro p ferie var jeg en tur hos frisren for lysne hret litt og som vanlig gr skravla i ett sett med frisr damene p Hildes Salong, vi snakket om alt fra eBay ting og til disse her bade dyrene.. Mens jeg satt hos frisren drev jeg googlet etter noen steder som kunne ha enten en svane eller denna enhjrningen, vi skulle jo dra dagen etter s ble rimelig stressa, men Teknikmagasinet hadde en haug og til den rimelige prisen i forhold til eBay.. Ja, det tok meg kanskje 40 minutter blse opp den her p stranda i stad, men som jeg koste meg. Flyt rundt p vannet i timesvis, haha! Jeg m bare le av meg selv.. Det er liksom ikke en liten enhjrning heller, den veier 2kg og blir rett over 2 meter lang.

A SECRET SPOT

• 09.10.2016, 13:08

Aa - hvor skal jeg starte? Dagen har vrt s utrolig bra, jeg er utrolig glad vi har leid oss bil hele ukens mens vi skal vre her, man fr sett s mye mer enn hva man gjr med guidet turer osv. S i dag startet jeg dagen med et par timer nede p Alcudia Beach, etter min mening er ikke den stranden noe skryte av, s Daniel og jeg tok bilen og dro mot Kapp Formentor, en helt fantastisk plass der det skjuler seg mange flotte badesteder. Vi endte opp p en plass som het Cala Figuera, hit skal vi definitivt tilbake ♥ Hper dere har det supert hjemme i Norge, vi koser oss i hvert fall masse her!

FIRST DAY IN MALLORCA

• 09.10.2016, 13:04

ALCUDIA, MALLORCA

Frte dagen i Mallorca startet med s ps regnvr, mrke skyer og to trtte kropper, hehe. Daniel og jeg ble ikke veldig imponert da vi vknet og det s regnet.. Det ga seg litt utover og derfor tok vi bilen inn til Palma for kikke der litt. P vei tilbake til Alcudia kom tidenes regnvr, torden og lyn, det ga seg heldigvis utover dagen og i kveld har det vrt kjempe behagelig her. Krysser fingrene for masse sol og bading i morgen. Jeg m jo innvie verdens kuleste badedyr - enhjrningen, haha!

Forresten, Mallorca tips taes i mot med stor takk. Vi vet lite om ya her og blir derfor kjempe happy for tips og forslag til hva man kan finne p her. Jeg er ogs pen for forslag til hva jeg kan blogge om nr vi kommer hjem fra ferie, s kjr p med forslag